.

.

יום שני, 8 בספטמבר 2014

גם אני שונא ספרות

בגלל שזה הפרסום הראשון שלי בבלוג, חשבתי לכתוב קצת רקע על הבלוג וגם להסביר לכם הקוראים (וגם לי) מה התוכן שהולך להיות בבלוג הזה.

הכל התחיל לפני הרבה מאוד זמן. לפני כמה שנים כשעוד הייתי בתיכון. אחרי יומיים מפרכים שלמדתי למבחן בספרות הרגשתי כל כך מוכן עד שדקלמתי את כל הסיפור בעל פה ויכלתי להסביר על כל המוטיבים, אירוניות וכל הדברים הלא חשובים האלה שלומדים שם בתיכון. המבחן התחיל בבוקר, היה עוד קיץ אבל היה ממש קר. המורה מחלקת את המבחנים ואז אני רואה את השאלות. "איזה אושר!! משחק ילדים!" צעקתי בלב. אני עונה על כל השאלות, בודק ומגיש בשמחה.

עבר שבוע ואני מקבל את המבחן. הציון היה כל כך נמוך. מאז ועד סוף התיכון נאבקתי על ציון נורמלי, תמיד יצאתי מהמבחן בתחושה טובה והציון היה חד ספרתי. האמת שלא רק במקצוע הזה, גם בלשון, תנ"ך (הייתי אטאיסט באותה תקופה, קשה ככה ללמוד תנ"ך) ועוד מקצועות. בהמשך הבנתי שיש שם לכל המקצועות שאני לא טוב בהם "רבי מלל".

"כולנו גאונים. אבל אם תשפוט דג על פי היכולת שלו לטפס על עץ, הוא יחיה את כל חייו באמונה שהוא טיפש."
(אלברט איינשטיין).

למזלי אני אוהב מתמטיקה. יותר נכון לוגיקה, מתמטיקה זו צורת הביטוי של ההגיון. בגלל זה אולי משך אותי תחום ההנדסה שבו אני עכשיו עובד. בבלוג אני אדבר על נושאים שונים קצת שקורצים למבט ממושך קצת יותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה